Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Θα σ' εκδικηθώ

Φίλε βάλε μου ένα ακόμα ποτηράκι
θέλω να ξεχάσω τα μάτια που αγαπώ
θα σ' εκδικηθώ θα σε ξεπεράσω
όταν θα περάσει η επήρεια του αλκοόλ

Έφερες τον πόνο, μέσα στη ζωή μου
έφερες το δάκρυ και μου πήρες τη χαρά
θα σ' εκδικηθώ θα σε ξεπεράσω
κι αν ποτέ βρεθούμε μη μου πεις ούτ' ένα γεια

Μου 'λέγαν οι φίλοι πως είσαι ένα ψέμα
κι ότι θα το σκάσεις ένα βράδυ στα κλεφτά
θα σ' εκδικηθώ θα σε ξεπεράσω
κράτησε τα όλα δε με νοιάζει τίποτα

Θα σ' εκδικηθώ στην κόλαση θα πάψω
κάθε βράδυ μόνος να γυρνάω σαν τρελός
θα σ' εκδικηθώ θα σε ξεπεράσω
όταν θα ξεχάσω το πόσο σ' αγαπώ

2 σχόλια:

Linis είπε...

Δεν ειναι εκδικηση να ξεπερασεις καποιον. Εκδικηση ειναι οταν παψεις να νοιαζεσαι αν το ατομο που καποτε αγαπησες αναπνεει η οχι..

Ιδιοσυχνότητα είπε...

Νομίζω ότι αυτό δεν είναι εκδίκηση, είναι "σου είπα ψέματα, όταν σου είπα σ' αγαπώ"