Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Η ζυγαριά μου

Είχα φτιάξει πριν πολλά χρόνια μια ζυγαριά και τη χρησιμοποιούσα και ζύγιζα τα πράγματα με μεγάλη επιτυχία και με μηδενικό σφάλμα παρακαλώ! Μέχρι που σήμερα προσπάθησα να ζυγίσω ένα κιλό σίδερο και ένα κιλό βαμβάκι, τα έβαλα και τα δύο επάνω από περιέργεια, περίμενα να δω το σίδερο σαν ποιο συμπαγές να γέρνει τη ζυγαριά και να επιβεβαιώσω την αρχική μου εκτίμηση. Η ζυγαριά ισορρόπησε και χωρίς να χάσω την ψυχραιμία μου σκέφτηκα ότι δεν παίζει ρόλο που είναι σίδερο, αφού και τα δύο είναι από ένα κιλό, έβγαλα αμέσως μια χούφτα βαμβάκι για να γείρει η ζυγαριά από τη "σωστή" πλευρά, να επιβεβαιωθώ και να τελειώνουμε.
Δεν μου έκανε το χατήρι όμως η ζυγαριά! Δεν έγειρε από εκεί που περίμενα αλλά από την άλλη μεριά...έβγαλα άλλη μια χούφτα βαμβάκι και έγειρε από αυτή τη μεριά ακόμα περισσότερο, όσο έβγαζα τόσο έγερνε! κόντεψα να τρελαθώ! Δεν είναι δυνατόν!

Η ζυγαριά δεν κάνει λάθη, την έφτιαξα με τα ίδια μου τα χέρια, χρησιμοποίησα τον ποιο απλό κανόνα για να τη φτιάξω, θέλω να μετράω αυτά που έχουν μεγαλύτερο βάρος....

Γύρισα πίσω με το μυαλό μου αρκετά χρόνια τότε που ήμουν μικρός και έφτιαχνα τη ζυγαριά να θυμηθώ τι έκανα λάθος και δεν δούλεψε "σωστά" αυτή τη φορά η ζυγαριά μου. Θυμήθηκα τότε ότι ζήτησα από τη ζυγαριά να μου δείχνει τι έχει μεγαλύτερο βάρος πάντα για μένα. Θυμήθηκα τότε ότι είχα βάλει μάλιστα επάνω της για να τη δοκιμάσω το μαξιλάρι μου και το σίδερο της μητέρας μου, Δούλεψε! το μαξιλάρι μου είναι ποιο βαρύ!

Πίνω τώρα τη μπύρα μου και κατάλαβα ότι βγάζω μία χούφτα από το βαμβάκι και η ζυγαριά μου λέει ότι πρέπει να το βάλω πίσω γιατί αυτό είναι ποιο βαρύ για μένα.... το κρύο και συμπαγές σίδερο που είχα από τη μία αρνήθηκε να αντικαταστήσει το βαμβάκι, αυτό θα σε κρατάει ζεστό το χειμώνα, εγώ μόνο το έρμα μπορώ να κάνω, μάζεψε γύρω σου όσο περισσότερο βαμβάκι μπορείς, το λίγο έρμα που έχεις φτάνει, με χρειάζεσαι άλλα όχι σε βάρος άλλων σημαντικότερων πραγμάτων, μην είσαι απόλυτος μικρέ μου είπε και μου έκλεισε το μάτι ακόμα και η μπύρα μου ;)

κάθισα 600 δευτερόλεπτα να το σκεφτώ...

Η μπύρα σταμάτησε να μου μιλάει, ίσως γιατί την ήπια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: