Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Αντίο



Τα σημάδια στην καρδία μου, έχουν μείνει ανοιχτά
δεν μπορώ να σταματήσω, να σε σκέφτομαι κοντά
όσοι μήνες κι αν περάσουν, δεν μπορώ να φανταστώ
πως δεν είσαι ποια κοντά μου, να σου λέω σ' αγαπώ

κάπως έτσι την πατάει, η ψυχή και δίνετε
όταν νοιώσει πως υπάρχει, πάνω σου αφήνεται
κάθε δευτερόλεπτο μου, περιμένω να σε δω
έχω μάθει να μιλάω, ξέχασα να αγαπώ

Καίω πάλι το τσιγάρο
μάτια μη βουρκώσετε
δεν σας πρέπει να πονάτε
ούτε να ματώσετε

Έριξα φωτιά να κάψω, όλα τα αισθήματα
μόνο πίκρα θα κεράσω, σ' όλα μου τα βήματα
θα θελα να ήσουν φίλε, τούτη τη στιγμή εδώ
για να δεις πως ήταν λάθος, να της πω το σ' αγαπώ

ΤΩΡΑ σας παρακαλάω, τίποτα δεν γίνεται
όταν αύριο θα φύγω, μην με κατακρίνετε
άνοιξα τα δυο μου χέρια, τ' απλωσα στον ουρανό
άρχισα και να πιστεύω, πάλι απόψε στο Θεό

Καίω πάλι το τσιγάρο
μάτια μη βουρκώσετε
δεν σας πρέπει να πονάτε
ούτε να ματώσετε

Δεν υπάρχουν σχόλια: