Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

Μαλάκια ράστα

Καθόμουνα μονάχος μου και κοίταγα τ' αστέρια
κι εκέι που εγώ ταξίδευα μου έπεσε στα χέρια
ένα μικρό γυαλιστερό, χρυσό σκουλαρικάκι
και κοίταξα από πάνω μου και είδα ενά αγγελάκι

όταν μου χαμογέλασε και ζήτησε συγνώμη
εγώ του είπα ευχάριστω και δεν αλλάζω γνώμη
κοκκίνισα που κοίταξα τα όμορφα μαλλιά του
και σκέφτηκα να ανεβώ και να βρεθώ κοντά του

ελπίζω να σε ξαναδώ ντυμένη μες στα άσπρα
να μου 'ρχεσε στα όνειρα με τα μαλλιά σου ράστα

κάθομαι καλοσκέφτομαι και γράφω τραγουδάκια
όταν ο έρωτας χτυπά σου διώχνει τα φαρμάκια
συγνώμη δεν σε ρώτησα ποιο είναι τ' όνομά σου;
κι εσύ τότε μου απαντάς ο μόνος έρωτάς σου!

αισθάνομαι ο ποιο χαζός άνθρωπος στον πλανήτη
μαζί της θέλω να βρεθώ στο δρόμο για το σπίτι
όμορφη είναι η ζωή αυτό το καλοκαίρι
γιατί μονάχος ξύπνησα μα τώρα έχω ταίρι

ελπίζω να σε ξαναδώ ντυμένη μες στα άσπρα
να μου 'ρχεσε στα όνειρα με τα μαλλιά σου ράστα

Δεν υπάρχουν σχόλια: