Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Μέρος 1

Είναι κάποιες στιγμές που δεν μπορώ να καταλαβω για ποιο λόγο υπάρχουμε, τι λόγο ύπαρξης έχουμε πάνω σε αυτό τον πλανήτη. Που οφείλεται η συμπεριφορά μας και που τα θέλω μας; Γιατί είμαστε διαφορετικοί, γιατί μιλάμε διαφορετική γλώσσα; Ποιος μας έφερε εδώ;
Τι κανονίσει τις σκέψεις μας Για ποιο λόγο ακόμα γράφω τώρα;
Θέλω και είμαι εδώ η απλά έτυχε; Μη μου πεις ότι έτυχε γιατί θα σε ρωτήσω τι είναι τύχη.

Και κάτι άλλο που μας απασχολεί όλους μας, ο χρόνος. Γιατί μας απασχολεί; Επειδή περνάει γρήγορα; Περνάει άραγε; Η όλα είναι μια ιδέα;
Νομίζω ότι υπάρχει, αλλά με ενοχλεί η ύπαρξη του. Όχι διότι περνάει όμως, ούτε γιατί δεν ξέρω τι τον δημιουργησε, ποια αρωστημενη σύμβαση και λογική τον επέβαλε. Αυτά είναι λεπτομερειες. Με ενοχλεί που δεν καταλαβαίνω γιατί είμαι καταδικασμένος να ζω με δευτερόλεπτα τη στιγμή που ο πλανήτης που τοποθετήθηκα από το σύμπαν ζει με εκατομυρια χρόνια και τα στοιχιόδη σωματια που μας αποτελούν όλους ζουν για απειροελαχιστο χρόνο.

Τι σημαίνει ζω;
Νομίζω ότι ζω σημαίνει να έχω ενα αγαπημένο τραγούδι, ενα φαγητό να μου αρέσει, μια μυρωδιά να μου αρέσει, ένα χρώματα που με κάνει να αισθάνομαι όμορφα, ένα χέρι που το κρατάω και νιώθω ασφάλεια...
Ποιες είναι οι πεντε αισθήσεις Ένωση αστρου όμως; Ποιες ενός κουαρκ. Τα κουαρκ δεν Ειναι μόνα τους, Εσυ γιατί είσαι;

2 σχόλια:

Monos,Ksenos,Fititis είπε...

Δεν εισαι ο μονός τις εχω κανει και εγω αυτες τις σκεψεις ατελειωτες φορες.....

Ιδιοσυχνότητα είπε...

Καλοσήλθες. Αυτές οι σκέψεις δεν είναι απαραίτητα κακές όμως, το πρόβλημα ξεκινάει όταν δεν σου επιτρέπουν να αφεθείς, να κάνεις τρέλες, να ζήσεις τη ζωή!